REGULAMIN SESJI STUDENCKIEJ

§1.

  1. Organizatorem Studenckiej Konferencji Naukowej „Zdrowie 360˚" (zwanej dalej Konferencją), jest Komitet Organizacyjny Studenckiej Konferencji Naukowej „Zdrowie 360˚” (zwany dalej Komitetem Organizacyjnym), Katedry Dietetyki, Wydziału Zdrowia Publicznego w Bytomiu, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  2. Konferencja odbędzie się 22.06.2024 roku w formie on-line (zdalnej) - za pośrednictwem platformy internetowej.
  3. Za udział w Konferencji nie będzie pobierana opłata.
  4. Oficjalnym językiem Konferencji jest język polski.
  5. Do uczestnictwa w Konferencji uprawnieni są studenci uczelni medycznych studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych studiów magisterskich wszystkich lat i kierunków, zrzeszeni w kołach naukowych przy uczelniach medycznych.
  6. Kwalifikacji prac dokona Komitet Naukowy Konferencji. Komisja ma prawo zakwalifikować lub odrzucić pracę.

 

§2.

  1. Na Konferencję przyjmowane są wyłącznie prace oryginalne z zakresu żywienia człowieka i dietetyki.
  2. Konferencja odbędzie się w przypadku zgłoszenia co najmniej 8 prac.
  3. W przypadku dużej liczby zgłoszeń, po uprzednim zakwalifikowaniu ich przez Komitet Naukowy Konferencji, do przedstawienia prezentacji zostaną zaproszeni autorzy 5 najlepszych prac.

 

§3.

  1. Termin przesyłania streszczeń prac upływa dnia 20.05.2024 roku,o godzinie 23:59.
  2. Każdy uczestnik może być autorem lub współautorem maksymalnie 2 prac.
  3. Limit autorów jednej pracy wynosi 5 osób. Prace, które posiadają więcej, niż 5 współautorów nie będą kwalifikowane do wygłoszenia.
  4. Komisja nie zakwalifikuje prac, których współautorami są doktoranci lub pracownicy naukowi uczelni wyższych oraz zastrzega sobie prawo do usunięcia takiej pracy w trakcie trwania Konferencji.
  5. Komitet zwykłą większością głosów odrzuci prace zgłoszone niezgodnie z niniejszym Regulaminem. Decyzja ta będzie niezaskarżalna.

 

§4.

  1. Streszczenie pracy należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem internetowym https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/.
  2. Prace przesłane poza formularzem rejestracyjnym nie będą brane pod uwagę.
  3. Należy poprawnie wypełnić wszystkie pola formularza zgodnie z podaną instrukcją.
  4. Limit znaków dla streszczenia wynosi 2000, licząc łącznie ze spacjami.
  5. Streszczenie powinno zawierać takie części, jak wprowadzenie, cel, materiał i metody, wyniki i wnioski. Nie może zawierać tabel i wykresów.
  6. Za treść i formę streszczenia odpowiada wyłącznie osoba zgłaszająca.
  7. Osoba zgłaszająca oświadcza, że zgłaszana praca nie była nigdy wcześniej wygłaszana.
  8. Po wprowadzeniu danych do formularza rejestracyjnego nie będzie możliwości ich zmian.
  9. Prace wysłane po terminie nie będą weryfikowane.
  10. Informacja o przyjęciu do wygłoszenia pracy zostanie przesłana na adres e-mail pierwszego autora pracy podanego w formularzu rejestracyjnym w terminie do 3.06.2024 roku.
  11. Lista zakwalifikowanych prac i kolejność ich prezentowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/,  w terminie 7 dni od zakończenia ostatecznej rejestracji.

 

§5.

  1. Praca powinna być wygłoszona przez jednego ze współautorów.
  2. Autorzy prezentują pracę w języku polskim.
  3. Nieprzekraczalny czas przeznaczony na prezentację wynosi 7 minut, na dyskusję 3 minuty.
  4. Autorzy pracy są zobowiązani do wzięcia udziału w dyskusji. Jury ma prawo zadać pytanie dotyczące prezentowanej pracy każdemu ze współautorów.
  5. W trakcie trwania prezentacji prezentujący mają obowiązek udostępnienia swojego wizerunku za pomocą kamery internetowej. Osoby nie spełniające wyżej wymienionych warunków zostaną zdyskwalifikowane.
  6. Autorzy pracy są zobowiązani do przygotowania prezentacji multimedialnej.
  7. Pierwszy slajd prezentacji powinien zawierać: nazwiska autorów pracy, tytuł pracy, nazwisko opiekuna pracy i/lub SKN oraz nazwę SKN wraz z nazwą Uczelni, którą reprezentuje.
  8. Prezentacje należy wysłać w formacie Power Point (format pdf). Prezentacje dostarczone w inny, niż wyżej wymieniony sposób nie będą akceptowane. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność oprogramowania i wynikające stąd skutki.
  9. Prezentacje należy wysłać do dnia 10.06.2024 roku, do godziny 23:59 za pomocą formularza znajdującego się w linku otrzymanym po rejestracji na konferencję. Prezentacja nie może przekroczyć 20 MB.
  10. W przypadku trudności z połączeniem się osoby prezentującej wystąpienie zostanie przesunięte na koniec sesji.
  11. Uczestnicy wyrażają zgodę na publikacje danych osobowych oraz wyników na stronie internetowej https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/ a także na utrwalanie, nieodpłatne, wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku poprzez transmisję online przez Internet konferencji. Ponadto Uczestnik wyraża zgodę na publikację materiału wideo, wraz z podaniem imienia i nazwiska, z konferencji przez Organizatora na kanale YouTube w celach promocyjnych, reklamowych czy edukacyjnych. Uczestnik oświadcza, że materiały nagrane w trakcie konferencji nie naruszają jego dóbr osobistych. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie i dotyczy wszelkich materiałów pochodzących z konferencji. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przewarzania obraz, kadrowania i kompozycji bez obowiązku akceptacji produktu końcowego.
  12. Uczestnicy wyrażają zgodę na bezpłatne udostępnienie wyników badań na stronie internetowej Organizatora oraz publikację w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube).

 

§6.

  1. Prace będą oceniane przez Jury, w skład których wejdą pracownicy naukowi i specjaliści z zakresu dietetyki. Ocena Jury jest ostateczna i niezaskarżalna.
  2. Członek Jury nie może oceniać prac pochodzących ze Studenckiego Koła Naukowego, którego jest Opiekunem i/lub prac, których jest bezpośrednim opiekunem.
  3. Elementy pracy oceniane przez Jury: wartość merytoryczna, sposób i forma prowadzenia dyskusji, wkład własny w przygotowanie pracy, sposób przedstawienia prezentacji, przestrzeganie limitu czasu przeznaczonego na prezentację.
  4. Ocena Jury odbywa się w sposób stacjonarny.
  5. Na podstawie wyników zamieszczonych na kartach ocen Jury zostaną wyłonione:
  6. 3 najlepsze prace oraz 1 wyróżnienie, gdy liczba wyniesie nie mniej niż 16;
  7. 3 najlepsze prace, gdy liczba prac wyniesie co najwyżej 15 i nie mniej niż 10;
  8. 2 najlepsze prace, gdy liczba prac wyniesie co najwyżej 9.
  9. Oficjalne wyniki klasyfikacji prac zostaną ogłoszone podczas podsumowania Konferencji w dniu 06.2024 roku, po zakończeniu Konferencji.
  10. Autorzy najlepszych prac otrzymają certyfikat z wyszczególnieniem autorów, osoby prezentującej, opiekuna, tytułu oraz zajętego miejsca.

 

§7.

  1. Jedynym dowodem uczestnictwa w Konferencji jest Certyfikat wystawiany po zamknięciu obrad Konferencji. Komitet zastrzega sobie prawo do odmowy wystawienia Certyfikatu osobie, która nie uczestniczyła w dyskusji oraz w sytuacji, gdy praca nie zostanie wygłoszona przez jej autorów.
  2. Certyfikaty będą udostępnione na stronie,https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/  do 14 dni od zakończenia Konferencji.
  3. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Komitet Naukowy Konferencji.

 

 

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian organizacyjnych.

Deklaracja dostępności