§1.
- Organizatorem Studenckiej Konferencji Naukowej „Zdrowie 360˚" (zwanej dalej Konferencją), jest Komitet Organizacyjny Studenckiej Konferencji Naukowej „Zdrowie 360˚” (zwany dalej Komitetem Organizacyjnym), Katedry Dietetyki, Wydziału Zdrowia Publicznego w Bytomiu, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- Konferencja odbędzie się 22.06.2024 roku w formie on-line (zdalnej) - za pośrednictwem platformy internetowej.
- Za udział w Konferencji nie będzie pobierana opłata.
- Oficjalnym językiem Konferencji jest język polski.
- Do uczestnictwa w Konferencji uprawnieni są studenci uczelni medycznych studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych studiów magisterskich wszystkich lat i kierunków, zrzeszeni w kołach naukowych przy uczelniach medycznych.
- Kwalifikacji prac dokona Komitet Naukowy Konferencji. Komisja ma prawo zakwalifikować lub odrzucić pracę.
§2.
- Na Konferencję przyjmowane są wyłącznie prace oryginalne z zakresu żywienia człowieka i dietetyki.
- Konferencja odbędzie się w przypadku zgłoszenia co najmniej 8 prac.
- W przypadku dużej liczby zgłoszeń, po uprzednim zakwalifikowaniu ich przez Komitet Naukowy Konferencji, do przedstawienia prezentacji zostaną zaproszeni autorzy 5 najlepszych prac.
§3.
- Termin przesyłania streszczeń prac upływa dnia 20.05.2024 roku,o godzinie 23:59.
- Każdy uczestnik może być autorem lub współautorem maksymalnie 2 prac.
- Limit autorów jednej pracy wynosi 5 osób. Prace, które posiadają więcej, niż 5 współautorów nie będą kwalifikowane do wygłoszenia.
- Komisja nie zakwalifikuje prac, których współautorami są doktoranci lub pracownicy naukowi uczelni wyższych oraz zastrzega sobie prawo do usunięcia takiej pracy w trakcie trwania Konferencji.
- Komitet zwykłą większością głosów odrzuci prace zgłoszone niezgodnie z niniejszym Regulaminem. Decyzja ta będzie niezaskarżalna.
§4.
- Streszczenie pracy należy przesłać za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem internetowym https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/.
- Prace przesłane poza formularzem rejestracyjnym nie będą brane pod uwagę.
- Należy poprawnie wypełnić wszystkie pola formularza zgodnie z podaną instrukcją.
- Limit znaków dla streszczenia wynosi 2000, licząc łącznie ze spacjami.
- Streszczenie powinno zawierać takie części, jak wprowadzenie, cel, materiał i metody, wyniki i wnioski. Nie może zawierać tabel i wykresów.
- Za treść i formę streszczenia odpowiada wyłącznie osoba zgłaszająca.
- Osoba zgłaszająca oświadcza, że zgłaszana praca nie była nigdy wcześniej wygłaszana.
- Po wprowadzeniu danych do formularza rejestracyjnego nie będzie możliwości ich zmian.
- Prace wysłane po terminie nie będą weryfikowane.
- Informacja o przyjęciu do wygłoszenia pracy zostanie przesłana na adres e-mail pierwszego autora pracy podanego w formularzu rejestracyjnym w terminie do 3.06.2024 roku.
- Lista zakwalifikowanych prac i kolejność ich prezentowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/, w terminie 7 dni od zakończenia ostatecznej rejestracji.
§5.
- Praca powinna być wygłoszona przez jednego ze współautorów.
- Autorzy prezentują pracę w języku polskim.
- Nieprzekraczalny czas przeznaczony na prezentację wynosi 7 minut, na dyskusję 3 minuty.
- Autorzy pracy są zobowiązani do wzięcia udziału w dyskusji. Jury ma prawo zadać pytanie dotyczące prezentowanej pracy każdemu ze współautorów.
- W trakcie trwania prezentacji prezentujący mają obowiązek udostępnienia swojego wizerunku za pomocą kamery internetowej. Osoby nie spełniające wyżej wymienionych warunków zostaną zdyskwalifikowane.
- Autorzy pracy są zobowiązani do przygotowania prezentacji multimedialnej.
- Pierwszy slajd prezentacji powinien zawierać: nazwiska autorów pracy, tytuł pracy, nazwisko opiekuna pracy i/lub SKN oraz nazwę SKN wraz z nazwą Uczelni, którą reprezentuje.
- Prezentacje należy wysłać w formacie Power Point (format pdf). Prezentacje dostarczone w inny, niż wyżej wymieniony sposób nie będą akceptowane. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność oprogramowania i wynikające stąd skutki.
- Prezentacje należy wysłać do dnia 10.06.2024 roku, do godziny 23:59 za pomocą formularza znajdującego się w linku otrzymanym po rejestracji na konferencję. Prezentacja nie może przekroczyć 20 MB.
- W przypadku trudności z połączeniem się osoby prezentującej wystąpienie zostanie przesunięte na koniec sesji.
- Uczestnicy wyrażają zgodę na publikacje danych osobowych oraz wyników na stronie internetowej https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/ a także na utrwalanie, nieodpłatne, wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku poprzez transmisję online przez Internet konferencji. Ponadto Uczestnik wyraża zgodę na publikację materiału wideo, wraz z podaniem imienia i nazwiska, z konferencji przez Organizatora na kanale YouTube w celach promocyjnych, reklamowych czy edukacyjnych. Uczestnik oświadcza, że materiały nagrane w trakcie konferencji nie naruszają jego dóbr osobistych. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie i dotyczy wszelkich materiałów pochodzących z konferencji. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przewarzania obraz, kadrowania i kompozycji bez obowiązku akceptacji produktu końcowego.
- Uczestnicy wyrażają zgodę na bezpłatne udostępnienie wyników badań na stronie internetowej Organizatora oraz publikację w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube).
§6.
- Prace będą oceniane przez Jury, w skład których wejdą pracownicy naukowi i specjaliści z zakresu dietetyki. Ocena Jury jest ostateczna i niezaskarżalna.
- Członek Jury nie może oceniać prac pochodzących ze Studenckiego Koła Naukowego, którego jest Opiekunem i/lub prac, których jest bezpośrednim opiekunem.
- Elementy pracy oceniane przez Jury: wartość merytoryczna, sposób i forma prowadzenia dyskusji, wkład własny w przygotowanie pracy, sposób przedstawienia prezentacji, przestrzeganie limitu czasu przeznaczonego na prezentację.
- Ocena Jury odbywa się w sposób stacjonarny.
- Na podstawie wyników zamieszczonych na kartach ocen Jury zostaną wyłonione:
- 3 najlepsze prace oraz 1 wyróżnienie, gdy liczba wyniesie nie mniej niż 16;
- 3 najlepsze prace, gdy liczba prac wyniesie co najwyżej 15 i nie mniej niż 10;
- 2 najlepsze prace, gdy liczba prac wyniesie co najwyżej 9.
- Oficjalne wyniki klasyfikacji prac zostaną ogłoszone podczas podsumowania Konferencji w dniu 06.2024 roku, po zakończeniu Konferencji.
- Autorzy najlepszych prac otrzymają certyfikat z wyszczególnieniem autorów, osoby prezentującej, opiekuna, tytułu oraz zajętego miejsca.
§7.
- Jedynym dowodem uczestnictwa w Konferencji jest Certyfikat wystawiany po zamknięciu obrad Konferencji. Komitet zastrzega sobie prawo do odmowy wystawienia Certyfikatu osobie, która nie uczestniczyła w dyskusji oraz w sytuacji, gdy praca nie zostanie wygłoszona przez jej autorów.
- Certyfikaty będą udostępnione na stronie,https://konferencjazdrowie360.sum.edu.pl/ do 14 dni od zakończenia Konferencji.
- Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Komitet Naukowy Konferencji.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian organizacyjnych.